Wednesday, May 23, 2012

My first Bonus Earning From Nuffnang!!

Dah dekat 3 bulan gak aku tulih blog nie..tak pernah pun dapat bonus earnings dari nuffnang..subuh nie,saje la gatal tangan check kat icon earnings tu..selalu zero jek...pagi ni dah ada 0.25 sen..haha..dapat jugak akhirnya..nilai yang dapat tu memang la sikit tapi kepuasan dia,tak ternilai harganya..haha..kena wat post banyak-banyak lepas nie..bagi banyak sikit traffic ke blog aku...mana taw dapat lagi bonus tu..haha..thanks nuffnang..










Kat sini aku upload bonus yang aku dapat..





11 comments:

  1. Tahniah Nazri. Moga terus berjaya tingkatkan earnings dgn Nuffnang.

    ReplyDelete
  2. :) remember the first time I got 0.25 from nuffnang too! :)

    http://www.bananamylove.blogspot.com

    dont give up!!

    ReplyDelete
  3. alhamdullillah sama lah cam saya dulu2 masa 1st dapat earning dari nuffnang..terkunjat happy xterkata dan sebab tulah mula mengaktifkan diri berblog heheh

    ReplyDelete
  4. thanks all for visiting my blog..now,it time for me to visit yours..:))

    ReplyDelete