Saturday, March 17, 2012

Cute Exam


Hari ni aku g amik exam cute kt OUM Seremban.Nak jadi UTC la katakan..kena la g amik this exam..dr 60 soalan mengenai Unit trust,kena betul 45 soalan baru bleh pass..Berhari-hari gak aku mengadap model soalan tu kat rumah,sampai naik hafal dengan soalan dier..takut x lepas la katakan...Alhamdulillah, aku pass gak exam tu..masa untuk jawab exam tu 2 jam tapi aku wat 30 minit jew..Orang lain br soalan ke 20,aku dh abis 60 soalan..goyang gak masa nk click tamat dan tgk result tu..org lain sume dh tgk aku..maklumlah orang first yg siap..kalo fail tadi,malu giler weh..Tapi xleh nak beat record Mr Thinesh, Fasilitator aku untuk class cute kt bangsar..dia jawab sume dalam 19 minit..agaknya dia rebus kot buku teks FIMM tu..pastu minum air dier..tu yang dier boleh hapal sume ..So,bile dh pass ni..bermula dengan rasminya keje aku sebagai Unit Trust Consultant..yeeehaaa...=D =D =D

10 comments:

  1. chaiyokkkkkkkk.....all the best :P

    nani_

    ReplyDelete
  2. rupa soalan2 utc semua tu Lebih kurang mcm model Soalan dia kasi ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup..kebanyakannyer sama..just dia tukar sikit jer..good luck in your exam..:)

      Delete
  3. Boleh tahu mana boleh dapatkan sample soalan?
    Thanks

    ReplyDelete
  4. Boleh tahu mana boleh dapatkan sample soalan?
    Thanks

    ReplyDelete
    Replies
    1. kena attend class yg dianjurkan..br diorg bg sample soalan tu..x pun,cuba minta kt upline awak..

      Delete
    2. Nak tanya sample soalan sekali jawapan or just sample

      Delete
  5. i nak tanya, i ada mock up test dari CD.. soalan2 dia pun sama ke? ke kena try yg paper punya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. buat sample soalan yg biberikan tu..kalo boleh,lima set soalan tu buat byk kali coz soalan exam akan dtg dr sample set soalan tu..good luck..:)

      Delete