Saturday, March 10, 2012

Class Success 101

On 7 march 2012 aritu...aku pegi class success 101 di Bangsar..Class dari jam 9 pagi sampai 5 petang..macam-macam gak yang aku belajar dalam class tu..dari sejarah tentang company sampai la ke cara nak buat sales..tapi yang best nyer..aku dapat share experience dengan UTC lain..cara diorang buat sale..ada yang guna method face to face,change business cards,phone..tengok mana yang sesuai dengan personaliti masing-masing..Kebanyakkan UTC yang aku jumpa,semua dapat buat sales yang bagus..dan diorang tak kedekut ilmu serta very supportive to new comer macam aku..Hurmm..harap-harap..aku pun dapat buat sales macam diorang..goyang pun ada memandang dari semua UTC yang attend class tu,aku sorang jew yang belum ambil Exam Cute..haha..Lagi seminggu untuk aku amik exam..harap-harap lulus la exam tu..=)

No comments:

Post a Comment